Korduma Kippuvad Küsimused


1) Kas olen kohustatud registreeruma ostu sooritamiseks?

Selleks, et teha ostu veebipoes tido.ee, ei pea Te olema registreeritud kasutaja. Kui sooritate ostu registreerimata, siis peate kindlasti märkima kontaktandmed kauba  kohaletoimetamiseks (telefon ja e-posti aadress).

 

2) Kui kiiresti saan ma kauba kätte?

Kõik kaubad mis on ostetud meie poest toimetame kohale 2-5 tööpäeva jooksul.

Tallinna laost saab kauba kätte ostupäeval.


3)  Kuidas ma saan vaadata oma tellimuse staatust?

Selleks vajutage veebilehe paremas ülemises nurgas nupule “Minu profiil” ja seejärel valige “Tellimused” . Uues aknas  näete kõikide Teie ostude nimekirja ja nende staatuseid. Lisaks teavitatakse teid iga kord tellimuse staatuse muutmisest e-mailiga.


4) Milliseid makseviise saan ma kasutada?

Meie poest tehtud ostude eest on võimalik maksta kasutades Swedbank ja SEB pangalingisüsteemi või kasutades rahvusvahelist PayPal maksekorraldussüsteemi.


5) Mitte ükski toodud makseviisidest mulle ei sobi. Mida teha?

Sellisel juhul pakume Teile maksta kauba eest arvega.  Valides makseviisi vajutage nupule „Muud makseviisid“ ja seejärel „Ettemaksu arve“. Teie e-postkasti saadetakse ettemaksu arve. Peale arve maksmist saadetakse ostetud kaup kohe välja.


6) Kas kõik tooted tido.ee veebipoes asuvad Eestis?

Jah! Kõik esitatud tooted on toodetud  ja asuvad Tallinna laos Eestis ja seepärast toimetatakse nad kohale 1-3 tööpäeva jooksul. Tallinna laost saab kauba kätte samal päeval.


 

 

 



 

Laeb...